16 listopada 2013

Krótkie info

Mam dla was(lub tylko jednej osoby, bo tylko ta jedna komentuje :c ) złą wiadomość. 

Niestety jestem zmuszona przełożyć termin publikacji IV rozdziału na blogu. Powód? Chciałam go dziś na szybko przepisać z zeszytu. Na początku wydawało się, że uda mi się. Nie przewidziałam jednak, że po imprezie u mojej znajomej nie będę w stanie się skupić :c 

Tak więc rozdział powinien pojawić się jutro czyli 17 Listopada.

Przepraszam za te małe komplikacje :x


Ann Varcon


2 komentarze:

  1. 17-nasty... 17-nasty.. To dzisiaj nie? *patrzy w kalendarz* Ty to dzisiaj!!!
    Waha!!! ^^
    To ja czekam ^^
    Ps. U mnie nn ^^
    Will

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mnie zabić, ale rozdział nie pojawi się dziś :( Muszę uczyć się do anglika, który niestety jest ważniejszy od bloga :/
      U ciebie rozdział już przeczytałam, ale nie mam siły go dziś skomentować. Jutro powinnam dojść już do siebie i wszystko nadrobię :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości