11 stycznia 2014

Rozdział VII Atak

- Koszmary!- krzyknęłam by ostrzec przyjaciół. Mroczne bestie, przypominające konie mknęły ku nam z niewyobrażalną prędkością. Było ich tyle iż zakrywały niemal całe niebo. Nie wiedziałam czy damy im radę. Były coraz bliżej. Ryknęłam ostrzegawczo po czym zionęłam ogniem, niszcząc zaledwie trzy stwory. Rozsypały się one w drobny pył i całkowicie zniknęły z pola widzenia.
- Mrok!- warknęłam poirytowana.
- Pokaż się padalcu!- dodała Agey lecz czarny pan raczej nie miał zamiaru się ukazać. Czyżby wolał by jego koszmary zajęły się wszystkim? I właściwie czemu nas atakuje? Skąd wiedział, że tu jesteśmy? Całe moje ciało wypełniła czysta furia. Po chwili rzuciłam się z pazurami na jednego z koszmarów...



~*~



Wszystkie stworzenia w pośpiechu wykonywały swoje obowiązki. Nawet te co zazwyczaj stronią od takich rzeczy. Karibu* nerwowo kręciły łbami. Uprzęże już dawno miały założone. Teraz czekały już tylko na sygnał...

~*~

Nie mogłam w to uwierzyć! Pomimo iż dawałyśmy z siebie wszystko, koszmarów wcale nie ubywało. Wręcz przeciwnie... Było ich coraz więcej! Każdy pokonany choć obracał się w proch to po kilku minutach znów się odradzał. Miałam też wrażenie, że za każdym razem dany koszmar stawał się coraz silniejszy. Nie... To musiało być zwykłe znudzenie. To ja byłam coraz bardziej zmęczona, a to nie wróżyło nic dobrego. Muszę to przyznać. Mrok świetnie wykorzystał sytuację. Długa podróż wykończyła zarówno mnie jaki i Agey oraz Sorrowa. Kątem oka dostrzegłam czerwony dym, który pojawił się na około mojej przyjaciółki. Wiedziałam co to oznacza.
- Oby to było przydatne stworzenie...- szepnęłam z nadzieją w głosie. Mgiełka zniknęła tak szybko jak się pojawiła. Moim oczom ukazało się stworzenie będące hybrydą człowieka i ptaka. Od pasa w dół ptak z ostrymi pazurami zarówno u nóg jak i rąk. Górna część jej ciała była typowo ludzka. Z pleców wyrastały skrzydła. Niekoniecznie były to ptasie. Bardziej przypominały nietoperze. Jedyne ubrania jakie miała na sobie to  czarna bluzka będąca całkowicie w strzępkach. Zakrywała jednak to co istotne. Czerwone oczy Agey zwęziły się. Przypominały mi teraz gadzie.
- Harpia? Poważnie?- spytałam wciąż zaskoczona przemianą przyjaciółki.
- W tej sytuacji każdy Kaiju jest dobry.- odparła i po chwili zaatakowała zbliżające się w jej stronę dwa koszmary. W tym kilku sekundowym zastoju, gdy nic mnie nie atakowało, patrzyłam z podziwem na przyjaciółkę. Pomimo wykańczającej podróży, zaciętej walki ona nadal mogła dokonać przemiany a do tego walczyć jeszcze zacieklej. Nie wiem ile jest w tym mocy i determinacji stworzenia, którego postać przyjęła, a ile jej własnej energii.

Nagle kątem oka dostrzegłam walczącego Sorrowa. On również bronił się już ostatkami sił. Do tego starał się by Overland czasem nie spadł z jego grzbietu. W pewnym momencie dostrzegłam dwa kolejne koszmary, które mknęły w kierunku gada. Pierwszy i zdecydowanie szybszy zaatakował smoka od frontu. Sorrow ustawił się w pozycji prawie pionowej i zionął ogniem. Bestia rozsypała się proch. Wtem usłyszałam krzyk Jacka.
- Trzymaj się człowieku!- syknął smok, który najwyraźniej zapomniał o jednej dość istotnej rzeczy... Drugi z mrocznych rumaków mknął w stronę moich przyjaciół. Wydawało mi się, że stwór pragnie zaatakować Sorrowa. Jednak jego cel był zgoła inny... Koszmar z impetem wpadł na Jacka, jednocześnie strącając go z grzbietu gada.

- Jack!- wrzasnęłam przerażona. Od razu chciałam za nim polecieć. Niestety kolejne koszmary skutecznie mi to uniemożliwiły. Spojrzałam błagalnym wzrokiem na harpie. Jednak ona również nic nie mogła zrobić. Sorrow także był w potrzasku. Nie mogłam w to uwierzyć! To nie może być koniec ducha zimy!


---------


* Inne określenie dla Reniferów



-------------
Od Autorki: Witam was w pierwszej notce w tym roku! ^^ Rozdział krótki ze względu na walki, których nie znoszę opisywać bo zwyczajnie mi to nie wychodzi T^T Mam jednak nadzieję, że rozdział przypadnie wam do gustu. Następny chapter będzie dłuższy.
A żeby zmusić wszystkich do komentowania to następny rozdział ukaże się dopiero wtedy, gdy zobaczę pod tym postem min. 5 komentarzy. Nie będzie taryfy ulgowej c:  I na koniec zapraszam was do zakładki:  "Bohaterowie" Został tam umieszczony pierwszy opis wraz z grafiką postaci <3
A teraz wracam do moich kochanych mang <3

Pozdrawiam!
Ann

16 komentarzy:

  1. No wiesz ty co? T.T ja się przez ciebie załamię psychicznie T.T
    Jak śmiesz strącać mojego Jack'a z grzbietu smoka, a potem tak bezceremonialnie przerywać?! >_<
    To powinno być karalne T.T Najlepiej dożywociem w celi T.T
    ale okej, nie martwię się.., Tatuś Mikołaj razem z Ciocią Ząbek, Wójkiem Zającem i .... eee.... Dziadkiem Piaskiem (ja wcale nie sugeruję że on jest stary, skąd XD) przylecą na pomoc. Złapią Jack'a pokonają koszmary, a potem przywrócą chłopakowi wspomnienia i wszystko będzie cacy :3
    Hao: I Jack się ożeni z Ann!
    Yoh: Zaprosicie nas na ślub?!
    Ja chcę być druhną ^-^
    Ps. Czy mogłabym sama nabić te pięć komentarzy? ^^" proooooszę.....
    Will

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerywanie w interesującym momencie to podstawa ^^' To jeden ze sposobów na motywację czytelników do przeczytania następnych rozdziałów ^^'
      Nic nie jest takie proste jakby mogło być. Na razie mam zaplanowane kolejne 8-10 rozdziałów i zdążyłam już trochę pokręcić dalsze wydarzenia. I raczej szybko to to się nie skończy...
      I przeprasza bardzo... Jaki ślub?! Hao, Yoh jesteście martwi -,-' Wykonuje tylko zadania należące do zmiennokształtnych duchów i nic ponadto.
      Oraz nie. Każdy z pięciu komentarzy musi być napisany przez inną osobę. Inaczej byłoby zbyt łatwo, prawda? ;)
      Moim marzeniem jest zgromadzenie jak największej ilości obserwujących i komentujących. Dlatego też wprowadziłam tą zasadę.
      A czy widziałaś już jak wygląda Sorrow?

      Usuń
    2. Bliźniacy: Nie będzie ślubu? T.T
      Oj nie marudzajcie >_< Na waszym miejscu bym tak nie rozpaczała... W końcu Yoh, ty masz już narzeczoną, a znając Mille to i tobie Hao nie pozwoli na zbyt wiele swobody
      Yoh: O/////O
      Hao: O_O ?
      -.- taa...
      A ja i tak będę druhną :P
      Bliźniacy: -_-
      ^^ To ja chyba spokojnie poczekam na następny rozdział ^^ Powodzenia Ann liczę, że ci się uda ^^
      I tak widziałam Sorrowa :3 Nieźle ci wyszedł :3

      Usuń
    3. Ślubu nie ma w planach. No chyba, że w jakimś One-Shotcie... Właśnie. Ciekawy pomysł. Być może skorzystam ^-^'
      Nom, przyda Ci się cierpliwość bo oprócz Ciebie nikt nie komentuje :(
      A to mnie bardzo martwi...
      Dzięki :3

      Usuń
  2. Och czemu ty mnie nigdy nie słuchasz. Agey miła być tylko tym ptakiem i wanderą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog, moja historia, moje zasady. Zapamiętaj to. Zresztą nie było wyjścia. Ptak nie dałby rady koszmarowi, a wandera jest w stanie atakować tylko z ziemi, a na to nie było szans. Jednak nie martw się. Twoje ulubione stworzenie jeszcze się pojawi ;)

      A tak z innej beczki to już drugi komentarz( bo każdy z pięciu wymaganych komentarzy musi być od innego autora, a ja się nie liczę ) więc jeszcze trzy i będę mogła opublikować rozdział 8 :)

      Usuń
    2. Mogę nabić ci nawet 20 komentarzy ale opublikuj rozdział T.T proszę....

      Usuń
    3. Doskonale Cię rozumiem, ale muszę jakoś zmusić tych co są cichymi obserwatorami do komentowania, prawda?
      Zareklamowałam już bloga na kilku rejestrach i katalogach więc pozostaje czekać na reakcję.

      Usuń
  3. Super rozdział! Ciesze się, że znalazłam twój blog bo jest świetny. 5 komentarzy? Mam nadzieję, że twoje reklamowanie się powiedzie, bo doczekać się nie mogę. Czekam na next :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Tez mam nadzieję, że reklamowanie pomoże ^^
      Jeszcze tylko dwa komenty, a sama nie mogę się doczekać opublikowania następnego rozdziału. Zwłaszcza, że będzie trochę inny niż te dotychczas :)

      Usuń
  4. No i jestem ponownie ^^
    Miałam skomentować wcześniej, ale nie miałam weny i nie mogłam się zabrać za przeczytanie ;/ Przepraszam.
    Ale już nie przynudzam xd

    "Było ich tyle iż" <- przecinek przed "iż".
    "dodała Agey lecz czarny pan" <- przecinek przed "lecz" i nwm czy w tym wypadku "czarny pan" (jej.. brzmi jak z Harry'ego Pottera xDD) nie będzie pisane wielką literą.
    "Pomimo iż " <- przecinek przed "iż".
    "zwykłe znudzenie" <- chyba "złudzenie" xd literówka.
    "pojawił się na około" <- nie lepiej "wokół" ?
    "t dobry.- odparła" <- bez kropki.
    "kilku sekundowym" <- "kilkusekundowym", choć nie jestem pewna..
    " przemiany a do" <- przecinek przed "a"..chyba ;o
    "jednocześnie strącając go" <- przecinek przed "strącając".

    Widzę, że tutaj czcionka znowu się Ci zmniejszyła ;x Trochę niewygodnie się czyta, tym bardziej, że czcionka jest jaka jest i do tego jest mała T.T

    Hmm.. czyli to wszystko dzieje się, powiedzmy, przed zdarzeniami z RoTG ? Tak ja przynajmniej wywnioskowałam xD
    No i znowu takie zakończenie.. zua kobieta ! T.T ;>
    Noo.. mangi się czyta, zamiast rozdziałów pisać, hehe.. xD
    Ale, że ja mam jeszcze trochę o nadrobienia, to mi to nie przeszkadza ;3
    No rozdział, jak zawsze, bardzo mi się spodobał i mogę Ci w sumie powiedzieć tylko jedno: pisz dalej, bo Ci to genialnie wychodzi. ^^ No i na ten rozdział to by było tyle.. nie mam jakoś weny na dłuższy komentarz T.T

    Pozdrawiam i niech wena będzie z Tobą ~Szalony Kapelusznik~
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam ^^
      Weź mnie nie przepraszaj, głupio mi xD
      Dziękuję za wskazanie błędów(chwila, który już raz to piszę? xD ) Niedługo przeprowadzam korektę i zajdzie też sporo zmian ogólnych na blogu.
      Historia opisana w moim ff dzieje się siedem lat po wydarzeniach z filmu RotG. Wszystko jest w opisie bloga ^-^
      Prawda :D
      W tej chwili dostałam pięć tomów Kurosza, a zostało mi jeszcze Przekleństwo Siedemnastej Wiosny. Dziś udało mi się skończyć Seven Days :3
      Ciekawa jestem jak ludzie zareagują na następne wydarzenia. Troszeczkę pofantazjowałam ^^'

      Pozdrawiam i również weny życzę =^-^=

      Usuń
    2. Ale ja nie umiem tak przyjść i nie przeprosić, jak obiecałam, że wcześniej skomentuję T.T xD
      Ee... gdzieś koło 7 xD Oo.. zmian ogólnych ? ;o Tylko mi bloga nie zawieszaj ! I nie zmieniaj tego pięknego nagłówka *.* Zawsze jak tu wpadam, to wparuję się jakieś 5 min na nagłówek zanim zacznę czytać xD
      Serio ? ;o Nie czytałam opisu... xD Po prostu coś mi nie pasuje, bo Mrok jest i wgl ;o xd
      Ja też chcę dostać naraz pięć tomów *.* T.T to nie fair xD ja w sumie teraz nadrabiam zaległości w Pandora Herts, Ao no Exorcist, muszę sobie w końcu 5 tomik kupić, no i czekam na kolejne tomy Soul Eater ;3 Muszę też zacząć kupować Spice and Wolf w końcu xD Ja to mam sporo do kupowania o.o xD
      Oo.. to źle wróży xD hehe.. zależy jak pofantazjowałaś O.O xD

      Usuń
    3. No dobrze już dobrze :D
      Trochę tego jest, ale z pewnością będzie więcej xD
      Nie mam zamiaru zawieszać bloga. W życiu! Nie mogłabym tego zrobić skoro mam przygotowane jeszcze ponad 30 rozdziałów! xD
      Szablon to jedna z rzeczy, która będzie zmieniona. Sprawia taki nastrój bardziej zimowy, a tu już mamy lato, więc... Nie wiem, po prostu mam ochotę dać coś nowego :D Wszystkie informacje są w najnowszym rozdziale ^^
      A kto powiedział, że Mrok nie mógł powrócić...? :3 Wszystko jest możliwe... =^-^=
      Znajoma mi pożyczyła. Wymieniamy się różnymi tytułami. Ja jej pożyczam Pandore Hearts ^-^
      Ogólnie mam wszystkie aktualne tomy: Pandora Hearts, Ao no Exorcist, Spice&Wolf, Karneval, Acid Town oraz Dia Game, Seven Days i Przekleństwo Siedemnastej Wiosny. Trochę się tego nazbierało ^^''
      W planach mam jeszcze zakup Amnesi oraz Deadman Wonderland, chociaż jak patrzę na ilość kasy, jaką będę zmuszona przeznaczyć na najbliższe miesiące to, aż mi się słabo robi... x_x
      Spokojnie, na razie nic nieprzyzwoitego się nie pojawi, ale nie ukrywam, że może to w końcu nastąpić. Jednak do tego zrobię sondę i zobaczę co ludzie powiedzą :)

      Usuń
    4. No ja myślę ^^ Jezu, ile ? O.O 30 ? O.O xD ja bym pewnie w życiu tyle nie napisała, ale kto wie ile to u mnie wyjdzie xD
      Ale jest bardzo ładny ;3 Chociaż racja.. mamy lato, zimne i deszczowe, ale lato xD
      A no racja... xD - nie wszystko, niestety nie ;c xd
      Ja niestety nie mam z kim się wymieniać ;c xD
      Ja aktualne to mam tylko Soul Eater i Grimms Manga ;3 Muszę dokupić Another, AnE, PH, S&W a potem zobaczę co jeszcze xD
      Taa.. taki jeden minus - sporo kasy T.T
      Hahahaha.. na razie ! xD Hehe... zależy co byś chciała wymyślić xD ;>

      Usuń
    5. W sumie trochę więcej, ale to tylko wstępny szkic wydarzeń ^^' Wszystko mam zapisane w notatkach w smartphonie xD
      Ładny jest, ale obiecuję, że znajdę coś równie pięknego na nowy szablon. Mam już parę na oku... :3
      Mam chyba wyjątkowo bujną wyobraźnię, lecz na szczęście logicznie myślącą ^^'
      Póki co to ja jej więcej pożyczam... :/ xD
      Kasa... Potrzebuję jej dość sporo na lipiec. Wychodzą wtedy... *liczy* ok. 4 różne tomy. Odbije się to dość poważnie na moich funduszach zważywszy, że za tydzień kupuję nowy telefon T_T
      Wymyślić... Na przykład to co w mangach często występuje... ^-^ Ale nie wiem, czy byłabym w stanie jakoś ładnie to opisać... :/ Na razie jednak dam sobie z tym spokój xD

      Usuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości