26 września 2014

1-sze Urodziny Bloga

No i w końcu nadszedł ten dzień. Zakazane Wspomnienia oficjalnie doczekały się swoich pierwszych urodzin! 

Jestem ogromnie dumna z tego powodu. Szczególnie z faktu, że przez ten czas nie byłam tu sama. Wy, czytelnicy wspieraliście mnie w trudnych momentach, pomagaliście poprawiać błędy i docenialiście to co robię. I choć wiem, że przez ostatni czas nie byłam w stanie nic opublikować to mam nadzieję, że wybaczycie mi i pozostaniecie ze mną jeszcze przez długi czas :) 

Jutro, jeśli nic mi nie przeszkodzi, opublikuję XXI rozdział.  Musicie mi wybaczyć opóźnienia, ale druga liceum to już nie jest zabawa. To poważny czas, który muszę rozsądnie wykorzystać. W końcu za półtora roku czeka mnie matura. Na razie męczę się z różnorodnymi rozszerzeniami. 

W tym momencie chciałabym też Was poinformować o kilku istotnych zmianach w publikowaniu kolejnych rozdziałów. Otóż zdecydowałam, że w czasie roku szkolnego, najlepszym rozwiązaniem będą stałe dni publikacji. Tak więc od teraz kolejne rozdziały będą pojawiać się 10 i 25 dnia każdego miesiąca. Mam nadzieję, że ułatwi to życie wam i mnie samej :)

Jeszcze raz dziękuję Wam za ten cały rok! :3



Ann Varcon

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj! Życzenia trochę spóźnione, ale są, co nie? Nie byłam z tobą od początku, ale niesamowicie przywiązałam się do tego opowiadania i bardzo się cieszę, że to już rok ^^ no to weny i powodzenia z tą nauką do matury (boziu, ja też będę musiała przez to przechdzić? ;-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Ważne, że są, nawet spóźnione.
      Już myślałam, że po tej długiej przerwie nikogo nie uświadczę na tym blogu...
      Matura to jakaś masakra, szczególnie z polskiego ;_; Istna loteria śmierci x_x

      Usuń
  2. Sto lat, sto lat ! <3
    Ojej.. to już rok ? Jak ten czas szybko leci ;>
    Powiem Ci szczerze, że przez pewien czas zastanawiałam się czy przypadkiem nie porzuciłaś bloga > . < Cieszę się bardzo, że jednak tak nie jest ;3
    No co tu jeszcze.. współczuję.. druga klasa LO.. ja w tym roku za to mam testy gimnazjalne > . <
    Mam nadzieję, że będziesz się wyrabiać na tego 10 i 25, a jak nie to nic nie szkodzi ^^ W końcu trzeba przyznać, że rok szkolny się zaczął no i już tak dobrze nie ma.. :c
    Hehe.. ja też niedługo będę miała rocznicę założenia bloga ;>
    To jeszcze raz wszystkiego najlepszego ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 (i przepraszam, że odpisuję dopiero teraz x_x)
      Rok, a zleciał tak szybko... Dumna jestem z tego, że ten blog jeszcze funkcjonuje. Bałam się, że nie dam rady i zawiodę...
      Nie mogłabym porzucić ZW. Są dla mnie zbyt ważne bym miała to zrobić.
      Testy gimnazjalne... Tak, to jest masakra, ale zazwyczaj tylko w przygotowaniach ;) Później to już jakoś idzie ^^
      Postaram się :D
      W nowym rozdziale zawrę pewien bonus, który trochę pozwoli zrozumieć miejsca wydarzeń.
      Rocznica ważna rzecz ;D
      Jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Strasznie spóźnione życzenia : dużo weny, dobrych ocen ( to się zawsze przyda) dużo komentarzy. Tak się zastanawiam... za miesiąc będą dwa lata jak piszesz swoje opowiadanie. Przerwami w pisaniu rozdziałów się nie przejmuj. Ja też miałam półroczną przerwę na swoim blogu. Mimo że publikowałaś ten post prawie rok temu (ale wtopa że nie zajrzałam wcześniej) to nie chciałam opuścić tej notki bez komentarza, bo w końcu to dla ciebie i dla nas czytelników ważna rzecz. Tak więc nie marudzę już i biorę się za czytanie kolejnych rozdziałów. Miałam zrobić sobie limit (jeden rozdzialik dziennie) ale raczej nic z tego. Po prostu się nie da.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości