20 kwietnia 2014

Happy Easter!

W tym poście chciałabym życzyć wszystkim swoim czytelnikom wesołych, zdrowych świąt wielkanocnych, smacznego jaja, mokrego dyngusa oraz dobrej zabawy!

Kliknij, aby powiększyć.


Nie jestem dobra w składaniu życzeń, ale to mało ważne ^^

Ciekawi Was zapewne, czemu nie wstawiłam one-shota. Otóż po pierwsze nie miałam żadnego pomysłu, a po drugie ostatnio coś mało komentujecie... Dodatkowo poprzedni one-shot nie został skomentowany w ogóle i bałam się, że tu będzie tak samo. Zresztą pod ostatnim rozdziałem dostałam mało komentarzy jak nie wcale... Martwi mnie to. Zła jestem, że pokusiłam się na ten żart. Mam przeczucie, że to przez niego. Może się mylę, nie wiem. Mam jednak nadzieję, że następny rozdział zostanie porządnie skomentowany. Postaram się go wstawić wcześniej niż zwykle to robię.



Pozdrawiam!

Ann V.

4 komentarze:

  1. O jak miło za życzenia ale szkoda że nie ma one-shouta. Przyznaje że gdy dowiedziałam się zetor było żart byłam zła ale mi przeszło czekam na nexta ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One-shota nie ma, ale jest grafika. Niestety tylko ją udało mi się przygotować.
      Następny rozdział już niedługo ;D

      Usuń
  2. Oo... wybacz, że tak późno (ale u mnie ze składaniem życzeń na czas cienko jest xD) więc również Wesołego Jajka ! <3 Ja obiecuję Ci, że postaram się wszystko nadrobić, ale niestety w czwartek wyjeżdżam (o Boże... :C) no i trochę mało mam czasu i wgl. brak weny, ale postaram się przeczytać i skomentować jak najszybciej, obiecuję ! <3
    Pozdrawam ;*
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi ^^'
      Ja u Ciebie też muszę nadrobić zaległości i wziąć się za skomentowanie rozdziałów :)

      Pozdrawiam i weny życzę :D

      Usuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości