01 kwietnia 2014

Koniec, a zarazem nowe wyzwanie...

Dla wszystkich moich czytelników mam wspaniałą wiadomość. Otóż pewne wydawnictwo, którego nazwy na razie zdradzić nie mogę, kilka dni temu napisało do mnie. Zgadnijcie w jakiej sprawie :) Otóż zaproponowali wydanie moich Zakazanych Wspomnień jako książkę. Tak, tak ^^ Oczywiście zgodziłam się, nie mogąc uwierzyć we własne szczęście. Jeszcze w tym roku, moje autorskie opowiadanie ujrzy światło dzienne, a wy będziecie mogli je zakupić. A w związku z tym muszę zakończyć działalność bloga, aby nie zdradzać więcej smaczków z historii :)


Mam nadzieję, że z powodu tej wiadomość, uśmiech sam wpełznie na wasze twarze. Ja wciąż nie mogę uwierzyć, że to wszystko dzieje się naprawdę! :D


Na razie tyle mam Wam do przekazania. Wszelkie pytania zostawiajcie w komentarzach pod tym postem. Odpowiem na nie gdzieś około godziny 21.00.

Oczekuję też, że pomimo tej informacji, skomentujecie rozdział XII :)

Pozdrawiam, Ann Varcon.

3 komentarze:

  1. Gratulacje że będzie taka książka ale niewytrzymam napięcia nie dam rady musisz chociaż ten jeden ostatni rozdział opublikować no proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo.. bardzo się cieszę ! ;* Bardzo bym prosiła jak tylko się książka ukaże o powiadomienie mnie ^^ (lub może wtedy będziesz znowu dodawać notki na bloga ? ;3) No to gratuluję <3 Ale bardzo szkoda, że zawieszasz bloga ;c a będziesz może coś jeszcze pisać ? Bo tak będzie mi brakować Twojego stylu ;c Ale no cieszę się, że dostałaś taką propozycję no i jeszcze raz gratuluję ;*
    Pozdrawiam ;*
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
  3. super tylko prosze jak wyjdzie książka to powiedz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości