02 kwietnia 2014

Małe sprostowanie...

Uwaga!

Osoby, które nie przeczytały poprzedniego postu proszone są o natychmiastowe zapoznanie się z nim, za nim przejdą do tego co zostało napisane tutaj.

Jeśli już się z tym zapoznałeś/aś, zapraszam do przejrzenia całości tegoż posta :)




Jak widzę, mój plan powiódł się w praktycznie 100 %  :) Nie wiecie o co chodzi? Już to tłumaczę. 

Jak wiecie, 1 kwietnia to dzień żartów i psikusów. Pomimo, iż bardzo chciałabym, aby moje opowiadanie zostało wydane to raczej się to nie spełni (prawa autorskie). Już wiecie o co chodzi? 
Tak, poprzedni post z informacją o zawieszeniu bloga i wydaniu książki to zwyczajne... 

PRIMA APRILIS! 

Innymi słowy, wszystkie osoby, które uwierzyły w moją wiadomość zostały nabrane :) 

Podobał się Wam pomysł na żart? Mi aż za bardzo xD Jednak skora do psikusów jestem tylko w ten jeden dzień w roku ;D 

Tak więc następny rozdział pojawi się zgodnie z planem, czyli 10 kwietnia.
Zapraszam do komentowania rozdziału XII. Pamiętajcie, że to motywuje mnie do dalszej pracy :)

Pozdrawiam!

Ann Varcon


P.S. A czy oprócz tego mojego żartu, zostaliście wykiwani przez kogoś innego? Ja się nie dałam zagiąć, ale było blisko xD

8 komentarzy:

  1. O Ty ! Już Cię nie lubię !
    Taką nadzieję robić ! xDD Ty zua kobieto ! xD Ja tam się nawet nie spostrzegłam, że dzisiaj Prima Aprilis O.O no bo w szkole mnie nie było (rekolekcje nie chce mi się chodzić xD tak wiem lenistwo me granic nie zna xD), a wczoraj w drodze z zawodów nie zdarzyły się wcale dla mnie miłe rzeczy i jakoś tak wypadło mi z głowy >.< Więc ja przez nikogo wkręcona nie zostałam.. oprócz Ciebie zua kobieto ! xD Nie wybaczę Ci tego ;* xD Ale coś mi się tak podejrzane to wydało: książkę wydać o FF do Strażników ? To by było dziwne O.O ale takie fajne *.* xD
    Ale to nie zmienia faktu, że jesteś zua xD
    Hahaha ;*
    Pozdrawiam i życzę weny <3
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem zła xD Lubię się od czasu do czasu powygłupiać xD

      Masz rekolekcje? Ja mam dopiero w przyszłym tygodniu, a jakby tego było mało to każą nam przyjść na pierwsze trzy godziny lekcyjne. Masakra :/

      Fajnie, gdyby można było wydać taki FF *_* Marzenie ściętej głowy... Niestety, choć w sumie moja historia to nie do końca taki FF skoro postacie takie jak Jack Mróz czy Zając Wielkanocny występują w wielu legendach w różnych kulturach... Pogmatwane to wszystko x_x

      Dziękuję i również pozdrawiam! :D

      Usuń
  2. jestem troche wkurzona ale cóz w ten dzień ci wybaczam świetny żarcik apropo wejdziesz na mojego bloga?
    http://marzenia2.blogspot.com/2014/02/wstep-hej-bede
    namusisz tam wejść w posty bo inaczej to nie ma nwm czemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to tylko taki niewinny żarcik na prima aprilis ;D
      Odwiedzę go jak tylko znajdę chwile. Mam ostatnio za mało czasu... :/

      Usuń
  3. Ohayo kochanie ! ;**
    Tak powracam do Ciebie zua kobieto by poinformować Cię, iż nominowałam Cię do Liebster Award ^^ Więcej informacji znajdziesz tutaj --> http://hipnotyzerka.blogspot.com/2014/04/libster-award-po-raz-pierwszy-i-ostatni.html
    Pozdrawiam, a opowiadanie skomentuję jak tylko będę miała czas <3
    Manon.

    OdpowiedzUsuń
  4. No czekam na nexta i przyznaje że dałam się nabrać XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości