24 stycznia 2015

Rozdział XXVIII Pomysł


- Skupmy się z łaski swojej i wymyślmy coś końcu! - warknęło jedno ze stworzeń, a zewsząd dobiegły pomruki niezadowolenia.

Mroczna, ale zarazem przestronna jaskinia, w której zgromadziła się cała wataha była gdzieniegdzie rozświetlana światłem, pochodzącym z pochodni zawieszonych na ścianach.
- Jeśli nic nie zrobimy, będzie wściekły... - dodała nagle kolejna bestia, gdy na sforę padł cień innego wilka. Istota o czarnej sierści i przenikliwie inteligentnych zielonych ślepiach, stojąc na skalnej półce zdawała się być przywódcą. Reszta stada natychmiast umilkła, czekając na jego słowa. Ten tylko powlókł wzrokiem po skulonych stworzeniach i odchrząknął.
- Oczywiście, że będzie wściekły. - zgrzytnął zębami - Problem w tym, że oni uciekli. I jeszcze ten cholerny Duch...! - dodał ciszej.
- Nie mamy z nim szans! - zawyła jakaś wilczyca, gdy wtem wataha rozstąpiła się, tworząc przejście dla kolejnego stworzenia o siwo-brązowej sierści z blizną na lewym oku. Reszta stada starała się nawet na niego nie spoglądać. Stary stanął tuż przed pierwszymi szeregami zmiennokształtnych i uniósł łeb.
- Mam pewną propozycję. - przemówił, wykonując swego rodzaju pokłon.
- Mów, Hiro. - odrzekł spokojnie przywódca. Nie chciał bowiem dać znak, że się denerwuje. Nie mógł pozwolić na utratę kontroli nad samym sobą. Nie pod nieobecność brata...
- Proponuję ich rozdzielić na dwie grupy. - mruknął chytrze wilk i wskoczył na pobliski głaz. Mimo swego wieku był niezwykle sprawny - Pierwszą grupę będzie stanowił Jack oraz ten gad, Sorrow. Już wcześniej zauważyłem, że niezbyt się dogadują. Natomiast Ann i Agey będą drugą grupą. Trzymając ich z dala od siebie, nawet najsłabsi z nas będą w stanie przechwycić Mroza. - uśmiechnął się błękitnooki, spoglądając z pogardą na co po niektórych.
- Nie głupio myślisz... - stwierdził po namyśle czarny wilk - Niech będzie. To najlepsze co możemy teraz zrobić, aby złapać Jacka.

Cała wataha kiwała łbami, przyznając przywódcy rację, lecz kilka z jej członków patrzyło na Hiro z niesmakiem. Na szarym końcu jaskini, najmłodsza wilczyca ze stada, Secra miała głęboko w poważaniu pomysły starego idioty. Nie ufała nikomu prócz Riperowi, wilkowi o szarej sierści i złotych oczach. Oboje nie mieli wysokiej pozycji, ale nie przeszkadzało im to.
Znali się już od dawna. Ripper wiele razy uratował skórę białej wilczycy. Łączyła ich zwykła przyjaźń, choć już od dłuższego czasu stawała się czymś więcej... Jednak to mogło sprowadzić na nich tylko kłopoty.



~*~



Wszyscy zgodnie postanowiliśmy, że należało zrobić krótką przerwę na odpoczynek. W dzień większości potworów była nieszkodliwa, ponieważ pozostawała w ukryciu. Dzięki temu mogliśmy w spokoju zregenerować siły.

Minęły może z dwie godziny od momentu wzejścia słońca. Gdy byłam już pewna, że Agey i Sorrow usnęli na dobre, obudziłam i wyprowadziłam na zewnątrz Jacka. Chłopak widocznie nie był zadowolony z mojego pomysłu.
- Powiesz mi po co wyciągasz mnie z jaskini wtedy, gdy w końcu możemy odpocząć? - spytał oburzony i ponownie przetarł oczy.
- Wszystko wyjaśnię ci po drodze. - westchnęłam, poprawiając grzywkę.
- Co to ma znaczyć? - zagadnął, a ja odwróciłam się w jego stronę i uśmiechnęłam. Wokół mnie pojawiła się delikatne mgiełka, która zakryła całe me ciało. Gdy zniknęła, ukazała moją nową postać. Widziałam jak chłopak cofnął się o krok do tyłu. Ciekawa byłam, kiedy przywyknie do moich mocy. W końcu nie na co dzień widzi się smoka.
- Wskakuj. Nie mamy wiele czasu. - mruknęłam, po czym położyłam się na ziemi, aby ułatwić Mrozowi zadanie.
- Czekaj, co to ma znaczyć?! - warknął - Gdzie ty chcesz mnie zabrać?
- Nie marudź - prychnęłam znudzona - Wyjaśnię ci wszystko po drodze. - powtórzyłam wcześniejsze słowa, kładąc wyraźny nacisk na „po drodze”.

Brunet zbliżył się do mnie i niepewnie, aczkolwiek całkiem sprawnie wskoczył mi na grzbiet. Podniosłam się i rozłożyłam skrzydła.
- Tylko trzymaj się. - przypomniałam mu.
- O mnie się nie martw. - odparł - Tyle razy latałem już z Sorrowem, że zdążyłem się przyzwyczaić do smoczych ruchów. Zaskoczyły mnie jego słowa, choć nie byłam pewna czemu... Szybko pokręciłam łbem, odganiając niepotrzebne myśli i wzbiłam się w powietrze.

Na wszelki wypadek obejrzałam się za siebie, aby sprawdzić czy ani Sorrow, ani Agey nie ruszyli za mną. Na pewno nie pozwoliliby lecieć mi samej z Jackiem...
- Czy teraz możesz mi już powiedzieć czemu, dokąd i po co lecimy? - wyrwał mnie nagle z zamyślenia brunet. Kątem oka spojrzał na niego. Minęło już półtora tygodnia odkąd to wszystko się wydarzyło, a ja nadal nie potrafiłam się porządnie ogarnąć i zacząć racjonalnie myśleć. Westchnęłam tylko ciężko i zgodnie z danym słowem, zaczęłam opowiadać.
- Jakiś czas temu, po spotkaniu ze strażnikami, mieliśmy zaatakować Mroka. Jednak ja zamiast lecieć ze wszystkimi, wymknęłam się. Poleciałam w zupełnie innym kierunku.
- Zauważyłem wtedy, że zniknęłaś. - przerwał mi Mróz - Miałaś lecieć za saniami.
- To był chyba mój błąd. - odparłam niechętnie - Miałam plan. Wtedy wydawał mi się dobry, ale teraz mam nieco inne zdanie. W każdym bądź razie, chciałam uzyskać trochę więcej informacji w pewnej sprawie. Udałam się do szpitala w Burgess, gdzie przebywała pewna osoba.
- Do szpitala? - zdziwił się chłopak.
- Nie wiem czy pamiętasz... Raz już o tym mówiłam. - mruknęłam - Zrzekłeś się swojej mocy na skutek wypadku Jamiego Benneta. To on był pierwszą osobą, która siedem lat temu uwierzyła, że ty, Jack Mróz, naprawdę istniejesz. Nikt w to wtedy nie wierzył i dlatego Jamie stał się twoim najlepszym przyjacielem. Kojarzysz go może? - spytałam z nadzieją, spoglądając na bruneta.
- Najlepszym przyjacielem? - wyszeptał - Nie... Nie kojarzę go... - spuścił wzrok.
- Eh... - westchnęłam - Może przypomnisz sobie coś więcej. Mało prawdopodobny wydaje mi się ten cały Łapacz Snów... - dodałam już ciszej, jakby do siebie.
- Łapacz? - zagadnął chłopak - Ten co przechwytuje sny?
- Wiesz co to jest? - zdziwiłam się i zamachnęłam skrzydłami.
- Kiedyś słyszałem legendę - odparł - Potężny przedmiot.
- To fakt - przyznałam - Duch Księżyca powiedział, że to właśnie ten artefakt mógł przejąć twoje wspomnienia. Nie wiem jeszcze tylko kto za tym stoi... Ale mam pewne podejrzenia.
- Jeśli to prawda, nie będzie łatwo ich odzyskać.
- Łatwo nigdy nie jest, ale liczę, że twoja ponowna przemiana zdoła przełamać moc tego artefaktu. - mruknęłam - W każdym bądź razie. Miałam nadzieję, że Jamie powie mi coś więcej, ale niestety pomyliłam się. - dodałam cicho - Opowiedział mi to co sama wiedziałam, a na koniec poprosił bym za tydzień wróciła i wtajemniczyła go w całą resztę zaistniałej sytuacji. Jak się domyślasz nie miałam wyjścia, bo znając jego charakter, zaczął by robić wszystko na własną rękę, a to mogłoby przysporzyć nam jeszcze więcej problemów. Od tego czasu minął tydzień czyli dokładnie tyle chciał. Pora złożyć mu wizytę. - zakończyłam i gwałtownie przyśpieszyłam lot. W duchu miałam cichą nadzieję, że Jack rozpozna Jamiego. Jednak nie wiedziałam jeszcze na ile to pomoże. Łapałam się wszystkiego, czego tylko mogłam.


W końcu dotarliśmy do Burgess. Jeśli dobrze kojarzyłam to Bennet mieszkał na obrzeżach i tam postanowiłam się skierować. Nie minęło nawet kilka minut, gdy dostrzegłam charakterystyczny budynek. Na podwórku w śniegu tarzał się pies rasy chart. Na miejsce do lądowania wybrałam pobliskie skupisko drzew po drugiej stronie ulicy. Tutaj nikt nie miał prawa nas zobaczyć. Za nim stanęłam na ziemi, Jack zeskoczył z mojego grzbietu. Wykorzystałam to i szybko wróciłam do ludzkiej postaci.
- Idziemy - powiedziałam do chłopaka, który stał jak zachipnotyzowny.
- Pamiętam skądś tę okolicę... - szepnął, wpatrując się w dom Jamiego.
- W porządku? - spytałam zaniepokojona, przyglądając się brunetowi. Zachowywał się jak nie on. Wtem pokręcił głową i przeczesał włosy ręką.
- Tak... - mruknął rozkojarzony - Wszystko gra. Chodźmy. - dodał, po czym wyprzedził mnie i szybkim krokiem zmierzał ku ulicy.
„Co to miało znaczyć?” - pomyślałam i ruszyłam za Jackiem.
- Poznajesz ten dom? - spytałam, doganiając Mroza.
- Gdzieś go już widziałem, ale to wydawało się być jak sen...
- Sen? - powtórzyłam zbita z tropu - Może rzeczywiście to nie był Łapacz Snów... - zamyśliłam się - Blokada...
- To co mówisz brzmi absurdalnie, nie sądzisz? Co innego mogłoby być? - mruknął Jack.
- Nie wiem. Zresztą wszystko co się teraz dzieje jest absurdalne - wzruszyłam ramionami - Idąc tropem snu to może spotkała cię wizja.
- To znaczy? - spytał brunet. Spojrzałam na niego zaskoczona.
- Wiesz co to jest Łapacz Snów, ale nie wizja? - odparłam - Dziwny jesteś... - dodałam na boku - Wizja jest rodzajem snu, lecz nie do końca. Sen jest symboliczny, a wizja przedstawia dokładne wydarzenia dotyczące przyszłości, a nawet przeszłości.
- W takim razie to chyba dobrze? - mruknął - W końcu to jakieś przebłyski.
- Czy dobrze to się okaże. - powiedziałam, poprawiając grzywkę - Do pełni zostało jakieś półtora tygodnia. Jeśli wszystko się uda to może odzyskasz wszystkie wspomnienia, a jak nie to spróbujemy inaczej...

Liczyłam jednak, że przemiana wystarczy. Miałam już powyżej uszu tych wszystkich problemów i komplikacji.
- Półtora tygodnia? - powtórzył chłopak - W tym czasie może zdarzyć się wszystko.
- Tak... A i żebym nie zapomniała. W domu mam wciąż laskę, symbol twojej mocy. Musimy...
- Laskę? - przerwał mi natychmiast Jack - Chodzi ci o taki długi, drewniany kij? - spytał.
- Tak... - przytaknęłam niepewnie, patrząc pytającym wzrokiem na Mroza.
- Taki sam kij znalazłem chwilę przed tym jak napotkałem Luke’a - odparł, podczas gdy mnie zatkało.
-Gdzie on teraz jest? - zapytałam prędko.
- Zostawiłem go w pokoju, w domu w tamtej wiosce... - szepnął, przeczesując włosy.
- Brawo! - podsumowałam zła - Teraz musimy go odzyskać.
- Możemy przecież po niego polecieć. To niedaleko...
- Jasne - przerwałam mu - Zapomniałeś tylko o Luke’u i jego bandzie. - prychnęłam.
- Dobra, już się nie odzywam... - mruknął Jack - Zapomniałem o tym drobnym szczególe. - dodał ciszej.

Przekroczyliśmy ulicę i wkroczyliśmy na podwórko przed domem Benneta. Suczka charta przybiegła do nas, prosząc o pieszczoty. Na początku nie zwróciłam na nią uwagi, lecz później przypomniałam sobie, że zwierzęta potrafią dostrzec magiczne istoty. Przykucnęłam więc i pogłaskałam psa. Ta w zamian polizała mnie po twarzy, a próbując się przed tym bronić, o mały włos nie wywaliłam się do tyłu. Jack podsumował to doskonale. Po prostu zaczął się śmiać. Sama nie mogłam się powstrzymać. Wykorzystałam nieuwagę chłopaka i podcięłam mu nogi, przez co wylądował na ziemi, a suczka sumiennie wykorzystała sytuację, liżąc Mroza po całej twarzy. Teraz to ja wybuchłam śmiechem. Jack pozbył się psa i powoli podniósł z ziemi, wycierając z twarzy ślinę suczki.
- Bawi cię to? - zapytał, a ja tylko kiwnęłam głową. Nagle brunet wyciągnął rękę i wytarł ją o moją koszulkę.
- Hej! - warknęłam, próbując pozbyć się śliny z ramienia. Jack znów zaczął się śmiać, lecz tym razem ze mną. Miło było się trochę rozerwać. Nawet w tak głupi sposób.
W świetnych humorach doszliśmy do drzwi wejściowych.
- Zapukaj. - poprosiłam chłopaka.
- A niby czemu ja? - rzucił zaskoczony.
- Po prostu - prychnęłam - Zapukaj. - ponagliłam go.



Chłopak niechętnie, ale zrobił to. Czekaliśmy chwilę, gdy usłyszeliśmy  czyjeś pośpieszne kroki. Były coraz głośniejsze, aż nagle ktoś nacisnął klamkę, a drzwi otworzyły się z lekkim skrzypnięciem.


--------------------
Od Autorki: Wreszcie! Wreszcie mam chwilę spokoju! No bo jak nie szkoła to trening, a jeszcze się na trochę rozłożyłam... durne przeziębienie! -.-'

Dlatego właśnie tak cieszę się, że udało mi się opublikować kolejny rozdział ^^ Został mi ostatni tydzień i od 2 lutego zaczynam ferie :D Będzie czas na twórczość artystyczną. Oj będzie się działo. Mam plany na parę rysunków w wersji tradycyjnej, chciałam też w końcu skończyć moją drugą figurkę Szczerbatka oraz napisać najbliższe 10 rozdziałów razem z planem na następne i dodatkowe opowiadanie na konkurs. Mam dwa tygodnie więc chyba się wyrobię, o ile oczywiście będę miała wenę. Skubana, nigdy nie wiem kiedy będzie xD

Jak zwykle czekam na wasze komentarze i nowe lajki na fanpagu ^^
A na koniec zaplanowałam odpowiedzieć na trzy nominacje, które dostałam w ostatnim czasie. Bardzo za nie dziękuję. Odpowiedzi znajdą się również w odpowiedniej zakładce w menu ^^




Liebster Blog Avard

„Nominacja do Liebster Award jest przyznawana przez innego autora za ‚dobrze wykonaną robotę w celu rozpowszechnienia blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Należy odpowiedź na 11 pytań od osoby, która cię nominowała i zadać kolejne 11 pytań, 11 osobom, którym chcesz przyznać nagrodę. Nie można nominować osoby, która cię nominowała.”


1.) Mania Okumura

1. Gdybyś był/a istotą nadprzyrodzoną, jaką byś był/a? (elfem, wilkołakiem, magiem, etc.)

Smokiem oczywiście ^^ Kochałam te stworzenia od urodzenia :D

2. Pamiętasz tytuł pierwszej książki jaką przeczytałaś/aś?

Eeee... Niezbyt, za dużo ich już czytałam xD

3. Ulubiona piosenka?

Jonsi - Where No One Goes <3 To soundtrack do HTTYD 2 ^^

4. Ulubiony cytat? (bo w moich pytaniach nie mogło tego zabraknąć xD)

Nie mam ^^'

5. Najśmieszniejszy cytat/tekst co kiedyś przeczytałeś/aś / usłyszałeś/aś?

"Dawaj laskę, Jack! ; Jasne, ale którą? ; Co...? Aaa, nie zamierzam pracować w tak okropnych warunkach!"  - tłumacznie pewnego mema xD

6. Gdybyś mógł/mogła wybrać bycie kimś innym, a pozostanie sobą, co byś wybrał/a?

Raczej pozostanie sobą. Nie chciałabym zwariować...

7. Najsmutniejszy/a film/anime/ksiażka/etc. jaki kiedykolwiek oglądałeś/aś / czytałeś/aś?

Jedna ze scen z HTTYD 2 Dosłownie popłakałam się wtedy ;_; Kto zna film ten wie...

8. Coś od czego od razu chce Ci się płakać?

O mojej kochanej króliczce, która zdechła półtora roku temu ;_; To był mój pierwszy w życiu zwierzak i bardzo to przeżyłam. Najgorsze było jednak to, że byłam prze jej śmierci... i nie mogłam wcześniej nic zrobić ;_; Ta bezsilność to najgorsze co może być...

9. Co być zrobił/zrobiła, gdybym przyszła do Ciebie w nocy i zrobiła nalot na Twoją lodówkę?

Napadła na ciebie z kataną? xD (Tak, mam w domu własnoręcznie wykonaną replikę katany Yato z Noragami xD ) Lodówka=jedzenie is mine xD

10. Sądzisz, że jak coś jest zabronione to znaczy, że jest złe?

Nie zawsze jest złe. W dużej mierze zależy od tego jakie ma skutki. Przykładowo marihuana jest zabroniona, bo uzależnia i niszczy organizm, ale jej pewne odmiany stosuję się w medycynie.

11. Wypowiesz się na jakiś temat? (tak jakbyś odpowiadał/a na pytanie)

Ale co konkretnie xD Potrzebuję konkretnego tematu xD 



Okey, pierwsza za mną. Idziemy dalej ^^




1.Czy chciałabyś zmienić coś w swoim stylu pisania?


Oj i to jeszcze ile! Po pierwsze poprawić jakość opisów i momentów ich wprowadzania. Nadal nie jestem z tego zadowolona. Prócz tego chciałabym jeszcze całkowicie ogarniać interpunkcję i składnię bardziej rozbudowanych zdań, aby dobrze brzmiały. 

2.Czy wiedziałaś już od początku jak zaplanujesz blog i o czym on będzie?

Tak. Najpierw był pomysł i staranne zaplanowanie historii. Chciałam mieć pewność, że doprowadzę bloga do końca ^^

3.Czemu właśnie taka tematyka?

Jack Mróz z filmu wytwórni DreamWorks, Rise of the Guardian spodobał mi się od momentu, gdy tylko go zobaczyłam. Miał genialny charakterek i przeszłość. Mroczna, nieprzyjemna, a czasem nawet bolesna przeszłość to coś co typuje konkretne postacie na moje ulubione.

4.Co cenisz w ludziach,a co nie?

Cenię szczerość, uczciwość, bezinteresowność. Natomiast potępiam wredotę i chamstwo.

5.Czy chciałabyś poznać jakąś postać z twojego bloga?Jeśli tak to jaką?

Jacka, Sorrowa, Jamiego oraz... parę postaci, które dopiero co się pojawią ^^

6.Jak myślisz dlaczego zasłużyłaś na Liebster Award?

Właściwie to nie wiem xD Ale tak na poważnie to myślę, że po prostu mój blog jest interesujący.

7.Masz jakieś plany na dalszą przyszłość,jakie?

Zdobyć brązową, a następnie srebrną odznakę jeździecką; wydać własną książkę(mam już nawet pomysł, ale ciii) i podszkolić się w rysunku na tyle, aby w tym zarabiać ^^

8.Czy twoi rodzice czytają twojego bloga?

Nie, ale wiedzą, że prowadzę coś takiego. Zresztą nie mają zbytnio czasu...

9.Jeśli lubisz czytać,to dlaczego?Co lubisz w książkach,opowiadaniach?

Kocham. Książki przenoszą mnie do świata, który szczególnie w książkach fantastycznych jest o wiele bardziej interesujący od szarej rzeczywistości. Daje mi to wolność i upust wyobraźni, nie będącej w stanie zrealizować niczego w realnych warunkach.

10.Czy chciałabyś się zmienić w cokolwiek innego niż człowieka?Jeśli tak to w co?

Jak pisałam w pierwszej dzisiejszej nominacji, wybrałabym smoka. Kocham te istoty od urodzenia <3

11.Czy nie zamęczyłam cię na śmierć tymi pytaniami?

Mam jeszcze jedną nominację do uzupełnienia więc ty mnie jeszcze nie zamęczyłaś xD


Druga za mną, czas na finał!

3.) Will


1. Co jest Twoją największą pasją?

Jazda konna <3 Nie wyobrażam sobie życia bez chociaż dwóch jazd w tygodniu xD

2. Jak dał(a)byś na imię swoim dzieciom?

Akemi, Ren, Raphael, Jack... Pewnie i tak nikt by się nie zgodził, ale to przecież ja bym była matką, więc xD

3. Jaką magiczną moc chciał(a)byś posiadać?

Zmiennokształtność <3 Ostatnio moja ulubiona umiejętność xD

4. Lubisz sport? Jaki?

Jazda konna, piłka nożna, siatkówka, bambington, unihokej... To chyba wszystko, choć potrafię zabrać się za dosłownie wszystko xD oprócz koszykówki.

5. Wierzysz w zbiegi okoliczności, czy według Cibie nic nie dzieje się bez przyczyny?

Nic nie dzieje się bez przyczyny. Zbiegi okoliczności to raczej mit.

6. Co było pierwsze: lajki czy hejty?

Trudne xP Nie mam pojęcia ._.

7. Wyobraź sobie, że cały świat Cię słyszy. Co mówisz?

"Weźcie się wreszcie ogarnijcie, głupi ludzie!" Czasem głupota niektórych(w tym rządzących) mnie przeraża.

8. Jakie jest Twoje ulubione miejsce na całym świecie?

Japonia *.* Ile ja bym dała, aby tam polecieć. Gorzej, że nie mam z kim... ;_;

9. Wolisz pytać, czy odpowiadać?

Pytać :D Zabawnie jest katować ludzi trudnymi pytaniami ^^

10. Wierzysz w Boga, czy jesteś ateistą?

Kolejne trudne... Właściwie, niby jestem ochrzczona, byłam u komunii, miałam bierzmowanie, ale już od roku nie było mnie w kościele. Nie wiem co jest ze mną. 
Ogólnie nigdy jakoś mocno nie wierzyłam... Jestem świadoma, że jakaś potężna istota, która stoi za stworzeniem świata istnieje. Tego nie kwestionuję. Jednak religia to inna sprawa. Tak naprawdę niemal każda wierzy w tego samego Boga, ale każda ma inne mniemanie o nim. Nie istnieje "najlepsza" religia. Każda ma wady i zalety. Żadna nie jest idealna...

Chyba jestem czymś pomiędzy wierzącą, a ateistką. Tak bym to podsumowała.

11. Twój ulubiony gwiazdozbiór to…?

Gwiazdozbiór Smoka *.*


I tak oto przebrnęłam przez wszystkie trzy nominacje ^^
Bardzo za nie dziękuję <3

Moje pytanie(o ile ktoś zgłosi się po nominację):

1. Tytuł ulubionej książki?
2. Jeśli jesteś otaku, to jakie jest twoje ulubione anime/manga?
3. Jeśli mogłabyś/mógłbyś zmienić się w dowolne zwierze, kajiu; to co byś wybrał/a?
4. Co jest twoim hobby?
5. Jeśli prowadzisz bloga, dlaczego go założyłaś/eś i skąd taka tematyka?
6. Ulubione zwierze?
7. Gdybyś mogła/mógł polecieć do dowolnego kraju, jaki byś wybrał?
8. Uprawiasz jakiś sport, a jeśli tak to jaki?
9. Gdybyś mogła/mógł wybrać świat, w którym żyjesz to co byś wybrał/a; świat normalny czy świat z książki, filmu, anime?
10.Ulubiony serial, film, anime?
11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego akurat ta?

Blogów nie nominuję, bo już wszystkie jakie mogłam, dawno temu nominowałam... Ale jak ktoś chce nominację, to niech do mnie napisze, a wpiszę go na listę poniżej ^^ :

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.


Do następnego!

5 komentarzy:

  1. Super rozdzialik,cieszę się,że cię nie zamęczyłam pytaniami,a blogów możesz poszukać na jaki temat chcesz,bo jest tego mnóstwa,wydaję mi się,że blog który by ci się spodobał to Dziennik Jo Wanston,ten blog jest drugą częścią opowiadania,w pierwszym blogu i części był Jack i ble ble,a w drugim dziewczyna nic nie pamięta o Jacku i nie wiadomo czy go spotka.Ale moich nie nominuj,bo ostatnio mam tych nominacji o wiele za duż,dlatego wiele z nich po prostu ignoruję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Czemu w ogóle miałabyś zamęczyć pytaniami? xD
      Wszystkie blogi, które mogłam już nominowałam. To zabawne jak mało czytam z blogosfery xD Dlatego napisałam, że jeśli ktoś chce to niech pisze, a dostanie nominacje ^^
      Też ostatnio mam jakoś dużo tych nominacji. Szkoda tylko, że nie tyle komentarzy ile bym chciała...

      Usuń
  2. Jestem tu nowa i kocham twój blog. <3 Ciesze się ze mogę być teraz na bieżąco. ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości