03 stycznia 2015

Podsumowanie Roku 2014

(Grafika należy do: http://misheruanne.deviantart.com/)


No witam Was wszystkich w nowym, 2015 roku! :D


I jak tam po sylwestrze? Żyjecie? Ja tak średnio, jednak muszę się ogarnąć. Przecież trzeba dobrze wykorzystać ostatnie pięć dni wolnego przed feriami, prawda?  xD


Dobra, dość mojej gadaniny. Dziś bez rozdziału. Jutro będzie ;) W każdym bądź razie tytuł tej notki mówi sam za siebie. Pora na, co prawda spóźnione o dwa i pół dnia, podsumowanie roku 2014!



  • Zacznijmy od liczby komentarzy. Nie jestem w stanie oddzielić swoich od waszych, ale licząc, że odpowiadałam na niemal każdy, liczba waszych komentarzy w roku 2014 wyniosła, aż 127!  Całościowo ilość komentarzy wyniosła 254.

  • W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy opublikowałam 24 posty z czego, aż 19 nowych rozdziałów!

  • W 2014 roku liczba wyświetleń Zakazanych Wspomnień wyniosła, aż 10 688
  • Najwięcej wyświetleń padło w grudniu - 1433, a najmniej w lutym - 498.

  • Pod koniec grudnia został utworzony fanpage dla Zakazanych Wspomnień. Zachęcam Was do oddawaniu swoich like dla niego :D

  • Najczęściej czytanym postem w roku 2014 był rozdział X Decyzja, który otrzymał też największą ilość komentarzy.

  • Natomiast najczęściej odwiedzaną przez Was stroną był Spis Treści, co mnie lekko nie dziwi xD Chociaż do jego wyniku była bardzo blisko strona Bohaterowie.




No i to by było chyba na tyle. Pierwsze podsumowanie roku za mną. 

Ma nadzieję, że ten rok, 2015, będzie owocował w jeszcze większą ilość rozdziałów, komentarzy i wyświetleń oraz że fanpage stanie się wreszcie choć minimalnie popularny. Stworzyłam go z myślą o Was, czytelnikach, abyście mieli 24 godzinny dostęp do najświeższych informacji na temat tego co dzieje się na blogu. 


Do następnego! :3

Ann Varcon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze, to naprawdę motywuje :)

Linki pod rozdziałami będą ignorowane - masz do tego osobną zakładkę: Księgę Gości